22.6.05

Tyttönahkainen takki (tämä takki on nähnyt helvetin)

Ekotori, opiskelijan ystävä. Niin moni huonekaluni on sieltä ostettu, ja taas yksi lisää kun toissapäivänä päätin hankkiutua eroon järjettömän suuresta kirjahyllystäni, jossa oli kieltämättä vaikuttava säilytyskapasiteetti (8,3 metriä hyllytilaa), mutta joka vei tästä 18 neliön asunnosta hieman liikaa pinta-alaa ollakseen mitään muuta kuin ahdistava. Lisäksi se näytti halvalta, eikä minun tyyliini enää sovi mikään halpa nykyisin.

Taustanauru tähän kohtaan.

Nyt minulla joka tapauksessa on kirjahylly, joka näyttää kirjahyllyltä, jopa yllättävänkin hyvältä sellaiselta, ja joka ylpeänä kantaa kaikki parisensataa kirjaani. Se on vähän, myönnän, lähes kaikilla tuntemillani ihmisillä on rutkasti enemmän kirjoja, mutta kirjojen, toisin kuin cd-levyjen, suhteen olen nipottaja enkä mitä tahansa hyllyyni huoli. Siitä paristasadastakin tosin epäilyttävän suuri osa on Stephen Kingiä.

Tänään exmen tekstiviestistä inspiroituneena kehitin seuraavan vitsin:

Mitä huutaa meijeripomo nähdessään työntekijän laiskottelevan vaikka tavaraa olisi varasto täynnä vain odottamassa toimittamistaan jälleenmyyjille?

"Voi vietävä!"


Keksin myös mainoslauseen, jota kauppahallin etnisten herkkujen myyjä voisi jälleen seuraavana joulun nimellä kulkevana sesonkikautena käyttää saadakseen uusia innokkaita ostajia eksoottisille makupaloilleen:

"Halvalla lähtee järki!"


Ehkä on paras että olen joskus vain ihan hiljaa.
Ehkä on paras että olen joskus vain, ööööö

Poistin "viime aikoina kuuntelussa" -osaston sivupalkista. Miksi, kysytte. Kerron kohta.

Ei kommentteja: