15.6.05

Tuhkanharmaa eminenssi suorittaa rentouttavan yökävelyn hornantuuttia lipittäen

Taas pyydettiin osallistumaan kimppakivaan, ja se minulle sopii, koska ovat niin kovin vähissä näinä kesänlämpiminä päivinä viihdyttävät aiheet kirjoitteisiin, tai vaikkeivät vähissä olisikaan, ne kuitenkin tuntuvat useimmiten jokseenkin turhanaikaisilta kaiken luonnonkauniin saartaessa pientä minua jatkuvalla muistutuksella siitä, mikä elämässä on hyvää ja kaunista ja kivaa. Selityksen makua, myönnän; todellisuudessa osallistun vain siksi, että Tearcandy meni pyyntönsä ohella mainitsemaan että minulla on ihqt hiuxet. Ujosti hihittäen ja vienosti punastuen osallistun siis tämänkertaiseen asioidenlistausrumbaan:

13 asiaa joista pidän:

1. Kaverit
2. Eläimet, varsinkin pienet ja karvaiset
3. Musiikki
4. Kirjallisuus
5. Oikeassa oleminen
6. Kesä
7. Kaikki hyvä jota voi laittaa suuhun
8. Kirjoittaminen
9. Piirtäminen
10. Yökävelyt
11. Hellät kosketukset
12. Vähän rajummatkin kosketukset
13. Maailman ihmeellisyyksien äärellä mykistyminen

12 elokuvaa:

1. Eraserhead
2. Hyvät, pahat ja rumat
3. Twin Peaks - Fire walk with me
4. Mulholland drive
5. Lost highway
6. Fucking Åmål
7. Idiootit
8. Dogville
9. Monty Python & The Holy Grail
10. Kill Bill
11. Brianin elämä
12. Taivaalliset olennot

11 idolia/esikuvaa:

(Voisin luetella 11 ihmistä, jotka ovat minulle henkilökohtaisesti niin tärkeitä oman elämäni tekojen ja ratkaisujen suhteen, että pelkästään heidän nimiensä mainitseminen täällä tuntuisi liian vähäiseltä... Koska olemme blogimaailmassa, tyydyn mainitsemaan vain sen yhden suuren esikuvan jota blogimaailma saa tahtonsa mukaan joko syyttää tai kiittää siitä että minä olen ylipäätään vielä vuonna 2005 täällä: Mea.)

10 fyysistä asiaa itsestäni:

1. Painoindeksi 17,9
2. Selkäranka S:n mallinen
3. Näkö vasemmassa silmässä -4.75, oikeassa -4.0
4. Punainen parta
5. Liian suuret huulet
6. Tuuheat kulmakarvat
7. Notkeahko
8. Hillitön karvankasvu
9. Kompakti
10. Sydämenmuotoinen syntymämerkki vakiovarusteena

8 suosikkiruokaa/juomaa:

1. Pepsi
2. Pizza
3. Pasta
4. Pesto
5. Voileivät
6. Karkit
7. Jäätelö
8. Lätyt hillolla & kermavaahdolla

7 ihmistä joita haluaisin suudella:

(Haluaisin suudella koko maailmaa.)

6 asiaa jotka ärsyttävät minua:

1. Oma kyvyttömyys ja aikaansaamattomuus
2. Tahallinen toisten mielen pahoittaminen
3. Muille hallaa aiheuttava oman edun tavoittelu
4. Yhteiskunnan tietokoneistuminen
5. Yksisilmäiset asiaansauskojat
6. Paremmintietäjät

5 asiaa joita kosketan päivittäin:

1. Myyrämuki
2. Tietokone
3. Kynä
4. Vesi
5. Ugus

ne ainoat 4 tv-sarjaa joita katson:

1. Salaiset kansiot
2. Päivien viemää
3. Shield
4. Simpsonit

3 asiaa joihin pukeudun joka päivä:

1. Trikoot
2. Viitta
3. Maski

2 julkkista joihin olen ollut ihastunut:

1. Winona Ryder
2. Johnny Depp

1 asia jonka haluan kaikkien tietävän minusta:

1. Olen ratsastanut hevosella ja matkustanut helikopterilla.


*


Näitkö sinäkin sinisen valon?

Ei kommentteja: